FAQ Veel gestelde vragen

Waar is Moni Lana gevestigd?

Moni Lana is gevestigd in Hoogerheide en is ingeschreven bij de Kamer van Koophandel Zuid West Nederland onder nummer 50722212.

Welke betalingsmogelijkheden zijn er?

Via een overschrijving. U kunt het factuurbedrag overmaken op
ING rekeningnummer: NL32 INGB 0004946056 t.n.v. Moni Lana.nl te Hoogerheide onder vermelding van uw factuur nummer.

iDEAL:  U kunt gebruik maken van betaling via Ideal

Wat is iDEAL: Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank. Als internetbankierder kunt u direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat u zich hiervoor moet aanmelden. Bij het afrekenen van uw bestelling kunt u aangeven dat u met iDEAL wilt betalen. Klik dan op de iDEAL betaalknop en selecteer uw bank. Vervolgens wordt u doorgeleid naar uw eigen bank waar de betalingsopdracht voor u klaar staat. U wordt door uw bank gevraagd een aantal gegevens in te vullen en u autoriseert dan uw betaling. Het bedrag wordt direct van uw betaalrekening afgeschreven en Moni Lana wordt geinformeerd dat de bestelling is betaald.

Betaling via Paypal:
Een internationaal erg bekende payment-provider. PayPal werkt op basis van e-mailadressen in plaats van rekeningnummers. De verkopende partij doet een betalingsverzoek, en de kopende partij reageert daarop met de betaling. Er kan betaald worden vanuit een tegoed dat op de PayPal account gestort kan worden, of er kan een bankrekeningnummer of Creditcard aan gekoppeld worden. 

Betaling via Sofortbanking:
SOFORT Banking is vergelijkbaar met Mistercash en iDEAL, en is vooral in Duitsland, Zwitserland, Oostenrijk en België populair. Het is erg in opkomst, al lijkt het erop dat iDEAL in Nederland toch leidend blijft.
Betaling via bancontact:
Een betaalsysteem in België, wat enigszins vergelijkbaar is met het Nederlands iDEAL. Een verschil is dat het ook gebruikt kan worden om te betalen bij fysieke winkels, tankstations en betaalautomaten.

Achteraf betalen via Billink:
Betalen op rekening is mogelijk tot €500,-. Zoals bij elke betaalmethode vind een controle plaats maar als extra stap wordt bepaald of wij facturering in eigen beheer houden, of dat het uit handen gegeven wordt. In het geval dat het uit handen gegeven wordt komt Billink in actie, en wordt het volledige betalingsmachtiging overgedragen. Billink zorgt dan voor facturatie en volledige afhandeling van de betaling. Het kan dus gebeuren dat als u kiest voor een betaalwijze waarbij u achteraf betaalt, dat Billink u benadert met informatie over de betaling.


Ik zie “STG MOLLIE PAYMENTS” op mijn bankafschrift staan, waarvoor is dit?
De rekening met de tenaamstelling “STG MOLLIE PAYMENTS” is van Stichting Mollie Payments. Zij zijn een payment service provider en handelen betalingen af voor een groot aantal internetbedrijven, waaronder ook voor Monilana.nl
Het kan dus goed zijn dat u ergens op internet een product of dienst hebt aangeschaft en dat Mollie deze betaling heeft verwerkt. Doordat de gelden eerst bij Mollie terecht komen ziet u hun naam op u bankafschrift.  

Is het mogelijk om van buiten Nederland een bestelling te plaatsen?

Ja. Voor Belgie en Duitsland wordt € 5,95 in rekening gebracht. Voor de overige landen gelden andere verzendkosten. Neem hiervoor contact met ons op.

Hoe betaal ik vanuit het buitenland?

Voor internationale betalingen maakt u gebruik van het IBAN en BIC (Swift) nummer.

IBAN: NL32 INGB 000 49 46 056

Bic code: INGBNL2A

Hoe lang moet ik wachten op mijn bestelling?

Nadat uw betaling is bijgeschreven op onze rekening, wordt uw bestelling verzonden. U ontvangt een e-mail op de dag dat wij uw pakket versturen. De normale levertijd van Post NL en GLS is 1 tot 3 werkdagen voor een zending binnen Nederland, en 2 tot 8 dagen voor een zending naar het Buitenland.

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren?

Natuurlijk kan dat. Stuur ons dan zo snel mogelijk een e-mail of neem even telefonisch contact op, dan passen wij uw bestelling voor u aan.

Ik heb een bestelling geplaatst, maar ik heb nog geen bevestigingsmail ontvangen?

Controleert u even of de bevestigingsmail misschien in uw folder met ongewenste e-mail (spam) terecht is gekomen. Is dit niet het geval neem dan contact met ons op.

Krijg ik een bewijs van betaling?

Zodra de betaling bij ons is ontvangen, krijgt u van ons een e-mail.

Is het mogelijk om uw bestelling te laten afleveren op een ander adres?

Ja dit is mogelijk, geef dit door via de website of neem contact met ons op

Zijn alle artikelen uit voorraad leverbaar?

Wij proberen zo veel mogelijk op voorraad te hebben

Het kan zijn dat een artikel (tijdelijk) niet leverbaar is. Wij nemen contact met u op om samen te overleggen of u een alternatief wenst te ontvangen of wenst te wachten.

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Wanneer de producten direct op  voorraad zijn, worden deze na betaling verzonden. 

Ik heb nog een andere vraag

Neem contact met ons op, dit kan via info@monilana.nl of bel 0164- 85 42 93  (ma - vr 9.00 - 15.00 uur)

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »